Tips & TRUUKS

Hier onder vind u vragen die klanten vaak hebben, de eerste vragen komen het meest voor

Manieren om kostbaar gegevensherstel te voorkomen

Back-up uw bestanden om gegevensherstel te voorkomen. Elk jaar verliezen veel individuen en bedrijven in Nederland belangrijke bestanden als gevolg van een defect. Deze bestanden bevatten foto’s, …

Lees Meer

Bescherm uw Computer of Laptop met Kaspersky.

Als u op uw laptop of computer regelmatig internet of gaat telebankieren is een goede virusscanner noodzakelijk, wij gebruiken Kaspersky Total Security voor onze klanten, deze kunnen wij op afstand installeren.

Lees Meer

Wat als uw hardeschijf gecrasht is ?

Verlies van data kan een ramp zijn, gelukkig werkt Brink Computers samen met Data Recovery Nederland, zij zijn in staat om in 95% van de gevallen uw data weer terug te halen.

Lees Meer

Veelgestelde Vragen

Hoe lang duurt mijn reparatie / service?

We repareren de meeste apparatuur binnen 2-3 dagen, Als we onderdelen moeten bestellen, kunnen we deze levering normaal de volgende dag krijgen. We realiseren ons hoe moeilijk het is om zonder uw computer te zijn en zullen altijd proberen uw computer z.s.m. te repareren.

Wat kost mij de reparatie?

We zullen u altijd een vaste prijs voor de reparatie aanbieden, bijvoorbeeld als uw laptopscherm moet worden vervangen, geven we u een totale prijs voor het werk voordat u begint. In het geval dat we eerst een diagnose van de fout moeten maken, brengen we 25 euro arbeid in rekening die wordt kwijtgescholden als u doorgaat met de reparatie. We willen niet dat je voor onaangename verrassingen komt te staan; we willen dat u precies weet wat uw reparatie zal kosten voordat wij aan de gang gaan voor u, mochten de totale kosten beneden de 50 euro bedragen dan gaan wij direct over tot reparatie.

Waarom zou ik met Brink computers in zee gaan en niet gewoon naar b.v. de MediaMarkt ?

Het aanbieden van een persoonlijke service staat bovenaan onze lijst, u spreekt rechtstreeks met de persoon die op uw computer werkt, zodat u de situatie in detail kunt uitleggen. We repareren snel reparaties, we sturen niets naar servicecentra en we geven geen 5 + dagen aan voor reparaties. Wij brengen geen vooruitbetaalde kosten in rekening, u betaalt alleen voor werk als het eenmaal is voltooid en als u er tevreden mee bent.

Kun je gebarsten / beschadigde laptopschermen vervangen?

Absoluut, wij repareren laptopschermen sterker dat doen wij vaak en het is veel goedkoper dan het kopen van een nieuwe laptop. Neem contact met ons op voor een snelle offerte, we hebben de meeste laptopschermen op voorraad en kunnen uw scherm normaal dezelfde dag vervangen!

Ik maak me zorgen om mijn gegevens, is het veilig?

We zullen altijd zorgvuldig omgaan met uw gegevens. We houden ons aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens en alle gegevens die we bewaren, worden strikt vertrouwelijk behandeld. We adviseren u altijd om, indien mogelijk, een back-up te maken van alle gegevens op uw computer voordat er werkzaamheden worden ondernomen en we kunnen indien nodig eventuele back-upopties met u bespreken.

Meld uw Reparatie Aan

Uw bericht is met suc6 verstuurt!

Er ging iets mis probeer het opnieuw.

Dag van Brengen
Computer / Laptop
Merk
Besturingssysteem
Voornaam *

Achternaam

Email addres *

Telefoonnummer

Address

Stad

Omschrijving